Opret dine egne annoncer på Google Adwords

Opret dine egne annoncer på Google Adwords

feb 18

Vil du lære at opsætte dine egne Adwords annoncer korrekt, så du får mest muligt ud af dem? Så er der flere måder at komme i gang med det på. Du kan bruge en masse tid derhjemme foran computeren på, at sidde og teste det hele af. Du kan også hyre et firma til at gøre det hele for dig, men på den måde har du ikke den samme fornemmelse for, hvad der helt præcis sker.

 

Sidst, men ikke mindst kan du selv stå for at sætte dine annoncer op, og få forståelse for det igennem et Adwords Kursus. Der er rigtig mange fordele ved at tage et Adwords kursus.
Uanset om du selv vælger at lave hele din annoncering selv, eller om du vælger at hyre et ekstern bureau til det. Ved at du selv har lært noget om Adwords på et kursus, og selv kender til de forskellige termer. Så kan du være mere specifik i dine ønsker til, hvad du reelt set ønsker i adwords opsætningen til din butik.

Du vil kunne kommunikerer meget lettere med bureauet, og på den måde spare meget tid på, hvordan tingene skal laves.

 

Adwords er en utrolig kompleks størrelse, og det er ikke noget du lærer på en dag. Det kræver mange timers arbejde for, at få den rette viden om systemet, og hvordan man bruger det i praktisk. Du kan snyde lidt ved at tage et kursus med en erfarn bruger i Adwords. På den måde vil du kunne få en masse viden, erfaringer, og ikke mindst tips og tricks som vil have taget dig selv langtid at få lært.

 

Hvad lærer man på et Adwords kursus

Det er selvfølgelig forskelligt fra kursus til kursus, hvad du lære. Dog lærer du typisk ting som strategi blandt annoncerne, målretningsmuligheder, søgeordsanalyse, budstrategi og meget mere.

 

Målretningsmuligheder

Der er mange forskellige muligheder for, at målrette en annonce i Adwords. Det kan målrettes helt ned på by- og tidsniveau, hvilket betyder at man kan lave nogle meget specifikke annoncer.

 

Søgeordsanalyse

Det er en af de vigtigste ting når det kommer til, at finde ud af, hvilke søgeord der er værd at bruge penge på. Gennem en grundig søgeordsanalyse kan du se, hvor mange der søger på de forskellige søgeord, og udfra det kan du vurdere om det er værd at bruge penge på for dig.

 

Budstrategi

Der er flere forskellige måder, at man kan styre sine bud på i Adwords. Derfor er det vigtigt at lære om, hvilken budstrategi der vil passe bedst til din virksomhed.